نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8721
-
الف
+

«سلمان خان» به ایران می آید؟

«سلمان خان» باوجود مصروفیت های زیاد کاری تمایل دارد تا به ایران سفر کند.

 در روزهای گذشته خبرهایی درباره احتمال حضور «سلمان خان» بازیگر سینمای هند در جشنواره فلم مقاومت ایران مطرح شده است.

به گزارش آی فیلم2، عضو شورای برنامه‌ریزی و اجرایی بخش بین‌الملل پانزدهمین جشنواره فلم مقاومت ایران درپیوند با حضور این بازیگر بالیوودی در ایران گفت: تلاش ها برای حضور سلمان خان در این جشنواره ادامه دارد.

«احسان کاوه» گفت: سلمان خان باوجود مصروفیت های زیاد کاری تمایل دارد تا به ایران سفر کند.

وی با اشاره به مهمانانی که قرار است از کشورهای مختلف در این رویداد سینمایی اشتراک کنند، گفت: ما در این جشنواره مهمانانی از ۱۵ کشور جهان خواهیم داشت که شامل تهیه‌کنندگان، کارگردانان، بازیگران می شوند.

این مسئول ایرانی با اشاره به حضور فلم بالیوودی «تایگر زنده است» با بازی سلمان خان در پانزدهمین جشنواره فلم مقاومت عنوان کرد: تلاش داریم عوامل اصلی این فلم ضدداعشی در جشنواره حضور پیدا کنند.

کاوه گفت: سلمان خان با حضورش در  ایران موافق است اما مساله این است که او در حال بازی در فلم دیگری است و زمان فلمبرداری با زمان برگزاری جشنواره تداخل دارد با این حال سلمان خان و کارگردان «تایگر زنده است» هر دو با حضور در جشنواره موافق هستند و تلاشها برای حضور وی همچنان ادامه دارد.

«تایگر زنده است» ساخته «علی عباس ظفر» به حادثه واقعی گروگان‌گیری‌ ۲۵ پرستار هندی در عراق اشاره دارد که براساس رایزنی‌های انجام شده در جشنواره امسال فلم مقاومت ایران نمایش داده می‌شود.

در این فلم قهرمانی تحت نام «تایگر» با بازی «سلمان خان» به مقر داعش حمله می کند و پرستاران را از بند نیروهای تکفیری نجات می‌دهد.

جلوه‌های ویژه این فلم توسط «تام استورترس» انجام شده که سابقه حضور در فلم‌هایی مانند «مردان ایکس» و «بتمن» را در سابقه هنری دارد.  

«کاترینا کایف»، «پارش راوال»، «سودیپ»، «انگاد بدی»،‌«گیریش کارناد» و «نها هینگه» از دیگر بازیگران این فلم اکشن هستند.

این فلم از پرهزینه‌ترین فلم‌های بالیوود با بودجه ۲۴ میلیون دلاری است و گفته می‌شود پرفروش‌ترین فلم «سلمان‌خان» است.

 پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فلم «مقاومت» روزهای ۵ تا ۹ قوس ماه سال روان در تهران برگزار می‌شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر